Atsargiai - kopijuotas turinys

Atsargiai – kopijuotas turinys

Atsargiai – kopijuotas turinys. Greičiausiai jūs nemėgstate kopijuotų dalykų? Nenorite, kad kas nors jus kopijuotų, taip pat vengiate kopijuoti kitus. Google taip pat nėra išimtis. Jis tikrai nemėgsta jei pateikiate jam keletą svetainės kopijų ar jau kažkur skelbtus tekstus. Tuo dėdės Google tikrai nenustebinsite, neįtiksite, o netgi galite užsitraukti jo nemalonę. Todėl atliekant seo paslaugas taip pat labai svarbu stebėti, kad netyčia nepakliūtų koks jau skelbto turinio dublikatas.

Atsargiai – kopijuotas turinys

Taip yra prarandamas klientų srautas į svetainę, nes kai į Google paieškos laukelį  įvedama ieškoma frazė – Google “susimėto” ir nežino kurį  puslapį rodyti. Todėl, didelė tikimybė, kad neparodys visiškai.

Dažnai, kai klientams pasakau, kad jūs kopijuojate turinį sulaukiu didelio nustebimo. Taip yra todėl, kad patys svetainių savininkai sąmoningai to nedaro. Tačiau kaip sakoma, nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Toliau aptarsime keletą variantų, kaip netyčia gali atsirasti kopijuotas turinys svetainėje.

Naudinga pasidomėti:

KOPIJUOJAMI PREKIŲ APRAŠYMAI

Labai dažnai ši problema pasitaiko elektroninėse parduotuvėse. Susikūrus elektroninę parduotuvę, ją reikalinga užpildyti turiniu, sudėti prekių aprašymus. Prekių dažnai būna ne viena ir ne dvi. O fantazijos sukurti ir aprašyti prekes stokojama. Todėl pasirenkamas lengviausias, bet blogiausias variantas – kopijuojama iš konkurentų ar gamintojo puslapių.  Dažnai verslininkas sutvarko savo elektroninę parduotuvę pagal SEO techninius reikalavimus, tačiau nukopijuoti tekstai ir prekių aprašymai jo svetainei nesuteikia jokio konkurencinio pranašumo. Visas SEO optimizavimo procesas gali neduoti jokios naudos.  Google puikiai moka nustatyti, kuris teksto skelbimo šaltinis yra pirminis, o kurie yra tik jo kopijuotojai.

Jei norite pasitikrinti ar jūs netyčia nekopijuojate kitų svetainių turinio, taip pat ar jūsų turinio niekas neskelbia be jūsų sutikimo, tai galite padaryti čia- Kopijuoto turinio tikrintojas.

VIENODI PREKIŲ APRAŠYMAI

Elektroninėje parduotuvėje būna po keletą tos pačios rūšies prekių. Skiriasi tik spalva ar dydis. Taigi vėl dublikuoto turinio problema- kiek skirtingų spalvų ar dydžių, tiek dublikatų. Štai kaip Google gali atrodyti jūsų prekių puslapiai

www.pavyzdys.lt/preke.php?id=1234

www.pavyzdys.lt/preke/1234

www.pavyzdys.lt/produktopavadinimas

www.pavyzdys.lt/preke/1234/S-dydis

Jūs greičiausiai paklausite, o kaipgi sukurti kiekvienam skirtingam dydžiui skirtingus aprašymus, jei prekė tai ta pati. Yra paprastesnis sprendimas – Google paieškos sistemų robotukams nurodyti, kuris puslapis yra “canonical” ir jis puikiai supras, kad ten yra kopijos. Taip pat naudodamiesi  robots.txt  jūs galite neleisti paieškos sistemoms skaityti dublikuotų puslapių.

Atsargiai – kopijuotas turinys – KURIS URL YRA TIKRAS?

Paieškos sistemos perskaitydamos svetainę dažnai suranda po keletą vienodų puslapių, apie kuriuos svetainės savininkas net nenutuokia. Kaip tai gali atsitikti? Taigi kuris URL yra tikras?  Mes dažnai galvodami apie puslapį įsivaizduojame jį kaip kažkokį fizinį vienetą. Tačiau pamirštame, kad vienas failas gali generuoti skirtingų to pačio puslapio URL adresų. Ir visi tie URL adresai pakliūva į Google akiratį. Toliau trumpai pateiksiu pavyzdį ką Google gali matyti žiūrėdamas į jūsų tinklapį.

www.pavyzdys.lt

www.pavyzdys.lt/

www.pavyzdys.lt/default.html

www.pavyzdys.lt/index.php

Taigi titulinis puslapis yra vienas, tačiau jo kopijų yra keturios.  Ir pagal kiekvieną adresą atidaromas tas pats puslapis. Techniškai tvarkingas yra antrasis variantas: www.pavyzdys.lt/

Labai svarbi pastaba, kad puslapio viduje esančios nuorodos, kurios nukreipia iš vieno puslapio į kitą: turėtų vieną url versiją. Jei jūs naudojate vieną url versiją, o tinklapio vidinėje dalyje naudojam kita versija, tuomet gaunasi ne kas kita, o mišrainė. Todėl tinklapyje nurodyta “Canonical” versija iš tiesų turėtų būti naudojama kaip pagrindinė. Jei jūs norite tinklapyje talpinti nuorodas, pirmiausia išsiaiškinkite, kuri versija yra “canonical”, tuomet išvengsite bereikalingų nesusipratimų. Pažiūrėti , kaip atrodo “canonical” versija, galima taip:

  • Atsidarykite savo tinklapį.
  • Paspauskite CTR ir U kartu. Atsidarys tinklapio programinis kodas.
  • Ieškokite panašaus teksto kaip nurodyta paveikslėlyje.

SeoMarketing.lt

About the author