Kaip Facebook’as gali padėti pritraukti klientus. Turbūt jau retas pasaulio gyventojas neturi Facebook paskyros. Facebook jau tapo mūsų gyvenimo dalimi. Ten dalinamės svarbiomis naujienomis, kur atostogaujame, ką veikiame, kaip leidžiame vakarus, kada susižadėjome ar susituokėme. Jei turite savo verslą Facebook jums gali puiki galimybė pritraukti daugiau klientų ir išplėsti savo verslą. Tačiau vienas svarbus dalykas, kad reikalinga žinoti kaip tai padaryti. Netinkamai naudodamiesi Facebook galimybėmis galite tiesiog pakenkti savo verslui, susigadinti reputaciją ir t.t. Šiame straipsnyje pateiksime keletą patarimų įmonėms, kurios nori padidinti pardavimus internetu. Kaip padaryti, kad jūsų Facebook puslapio fanai virstų jūsų klientais?
Kaip Facebook’as gali padėti pritraukti klientus
Taigi kokie būtų pagrindiniai klientų pritraukimo žingsniai:
1.Susikurti auditoriją. Pritraukti kuo daugiau žmonių, kad jie taptų Facebook fanais.
2.Generuoti lankytojų srautą iš savo Facebook puslapio į savo svetainę.
3. Naudoti įvairias kontaktų surinkimo formas.
4. Siųsti įvairią naudingą ir aktualią informaciją, tai padės jūsų puslapio lankytojus, paversti klientais.
Perskaičius šiuos punktus, greičiausiai jums kyla klausimas, o kaip susikurti auditoriją? Įmonė, kuri ką tik susikuria savo Facebook profilį dažnai neturi didelio fanų skaičiaus. Tuomet ir kyla pagunda tuos fanus nusipirkti. Tačiau tai yra vienas iš pačių blogiausių žingsnių, kokius tik galite padaryti. Visų pirma jūsų Facebook puslapį “palaikins” visiškai apie jus nežinantys žmonės ir dar netgi nieko nenorintys turėti bendro. Kaip jums atrodo ar tai yra jūsų tiksliniai klientai? Greičiausia ne. Taigi kokia nauda iš 10.000 fanų, jei jie apie jus nežino ir nieko negirdėjo ir esate visiškai jiems neįdomus. Todėl geriau jau 10 fanų, bet tikrų, kurie domisi jumis, jūsų prekėmis. Antras dalykas, kad turėdami nupirktų fanų auditoriją jūs negalėsite jų paversti savo klientais. Taigi viską darykite naudodamiesi tik natūraliais metodais, venkite bet kokių manipuliacijų, nes jos tikrai neatneš jokios naudos.
Naudinga pasidomėti:
- SEO patarimai tinklapiui;
- Kurie SEO optimizavimo metodai veikia iki šiol;
- SEO tekstai – kaip rašyti;
- Apie SEO – kas tai;
- SEO paslaugos – daugiau galimybių;
- Semantinė paieška;
- Pagrindinio svetainės puslapio SEO optimizavimas;
- Patarimai kaip parašyti kokybišką SEO straipsnį;
- Apie optimizaciją – informacija;
Sekėjų bazės Facebook’e auginimas
Norėdami, kad jūsų Facebook fanų bazė augtų turite pasistengti, kad jūsų įrašai būtų matomi. Todėl patikrinkite ar padarėte visu žemiau išvardintus punktus:
- Įsitikinkite, kad Facebook profilyje yra nurodyta visa informacija apie jus: ar aprašytas jūsų verslo profilis, kokios prekės ar paslaugos; ar yra nuoroda į jūsų tinklapį; ir kita papildoma informacija, kuri padės geriau suprasti jūsų verslo profilį.
- Pakvieskite savo asmeninio puslapio kontaktus “pamėgti” jūsų profilį. Didesnė tikimybė, kad jūsų draugai, klientai ar kitaip jus asmeniškai pažįstantys žmonės “pamėgs” jūsų puslapį. Taip pat, kai ateityje dalinsitės informacija, greičiausiai jie taip pat ja pasidalins su savo draugais. Taip pat galite kviesti ir savo elektroniniame pašte esančius kontaktus.
- Panaudokite tiek virtualią erdvę, tiek realią kviesdami prisijungti prie savo verslo Facebook puslapio. Savo tinklapyje įsidėkite Facebook ikoną, su tekstu, kad “kviečiame prisijungti”. Taip pat jei turite realią parduotuvę, ant vitrinų užklijuokite Facebook kontaktus, įtraukite Facebook URL nuorodą į savo čekius, vizitines korteles ir t.t.
- Rašydami savo komentarus ar dalindamiesi informacija savo profilyje skelbkite aktualią ir naudingą informaciją. Pagalvokite kas galėtų įkvėpti jūsų klientus, kokia informacija jie mielai pasidalintų su savo draugais.
- Naudokite Facebook reklamą. Facebook reklama yra ganėtinai pigi. Todėl tai gali būti puiki naujų klientų pritraukimo priemonė. Facebook gali rodyti jūsų puslapio reklamą su prašymu “pamėgti” jį.
- Talpinkite savo Facebook naujienų kanale kuo daugiau paveiksliukų, grafinės medžiagos. Tekstai yra sunkiai pastebimi. Todėl tik dėmesį patraukianti vaizdinė priemonė gali sudominti lankytojus, kad jie paspaustų ir susipažintų iš arčiau. Nuotraukos 53 % generuoja daugiau “like” negu rašytinė informacija.
Jei norite, kad jūsų profilis būtų matomas, tuomet labai svarbu kokią informaciją talpinsite jame. Venkite rašyti apie nuolaidas, akcijas ir išpardavimus. Reklamos pilna visur. Ir kodėl galvojate, kad jūsų įmonės reklama gali būti įdomi.? Senaisiais reklamos metodais naujų klientų tikrai nepriviliosite.
Kokia informacija dalintis
Facebook profiliuose įmonės dažniausiai dalinasi šia informacija:
- Nuotraukomis;
- Nuotraukų albumais;
- Blog’o įrašais;
- Youtube video vaizdeliais;
- Trečių šalių informacija;
- Kvietimais į renginius.
Taigi talpinkite kuo įvairesnę informaciją, taip sukursite įdomaus ir išradingo verslininko įvaizdį. Taip pat turite būti kantrus. Informaciją reikėtų talpinti nuolat ir periodiškai. Facebook algoritmas sukurtas taip, kad kuo daugiau “like” jūsų įrašas gaus šiandien, tuo daugiau žmonių jį pamatys rytoj.
Sėkmes jums plečiant savo klientų srautą!