Pagrindinių SEO tendencijų apžvalga

Kas yra modernus SEO specialistas

Kas yra modernus SEO specialistas. Daugeliui kyla klausimas kas yra tas seo specialistas ir ką jis veikia? Paprastai pasakius, seo specialistas gali būti apibūdinamas kaip asmuo, kuris padeda interneto vartotojams surasti tai ko jie ieško, kada naudojasi paieškos sistemomis tokiomis kaip Google, Bing ir kitomis. Tačiau tai yra tik didelio aisbergo viršūnė. Kad būtų šiek tie aiškiau panagrinėkime pavyzdžiais.

Kas yra modernus SEO specialistas

Kas yra modernus SEO specialistas

Į Google paieškos langelį įvedėme žodį „katė“. Ir žiūrime kokius  rezultatus turime: Wikipedia straipsnį apie kates, „Youtube“ video kaip katė žaidžia. Paieškos rezultatai surikiuoti tam tikra tvarka. Aš matau, Wikipedia straipsnis yra pirmas, paskui seka Youtube vaizdo medžiaga ir toliau informaciniai straipsniai apie kates, jų priežiūrą.

Naudinga pasidomėti:

Jei aš turiu kačių parduotuvę, aš norėčiau, kad mano svetainę rodytų paieškos paieškos rezultatuose. Kaip žmonės mane galėtų surasti? Ką profesionalios seo paslaugos gali padaryti, kad būčiau labiau matomas internete?

Seo specialistų darbas padaryti, taip, kad svetainė pasirodytų paieškos rezultatų viršuje. Prieš 10 metų šis darbas atrodė visiškai kitaip. Šiuo metu šis darbas reikalauja visai kitokių įgūdžių.

Kas yra modernus SEO specialistas sugebėjimai:

  • Spręsti problemas;
  • Nustatyti prioritetus;
  • Rašyti intriguojantį turinį;
  • Sugebėti pats priimti sprendimus;
  • Nuolat ieškoti ir analizuoti.

Toliau trumpai apžvelgsime seo specialisto darbo pagrindus. Aprašysime tik labai nedidelę seo specialisto darbo dalį, nes per daug nesileistume į techninius aspektus.

URL struktūros pagerinimas

URL turėtų būti paprastas, aprašomas ir lengvai skaitomas. Nors URL struktūra neturi didžiulio poveikio reitingui, netinkama URL struktūra blogina vartotojo patirtį ir mažina paspaudimų skaičių.

Tinklapio url struktūra turėtų atrodyti taip:

https://zooplius.lt/draskykles-ir-stovai-katems/

Tik ne taip:

https://zooplius.lt/draskykliu-katalogas/prdkjdehf-527/

Reikalaujami įgūdžiai

  • Priimti sprendimą

Gana dažnai yra ne vienas variantas kaip teisingai išspręsti problemą. Šis faktas itin aktualus tuo metu yra daug nuorodų svetainėje ir jas reikalinga sutvarkyti teisingai. Tik jokiu būdu nebandykite keisti nuorodų svetainėje patys. Jus galite ne pagerinti situaciją, o pabloginti. Rezultatas gali būti didžiulis kiekis lūžusių“ nuorodų ir paskui nežinosite ką su jomis daryti.

Optimizuoti pavadinimų žymas

Pavadinimo žymą (Title tags)  yra vienas iš pagrindinių Google reitingavimo faktorių ir tas tekstas, kuris pasirodo paryškintas paieškos rezultatuose. Jūs turite įtraukti pagrindinį raktinį žodį pavadinime, taip pat įrašykite ir savo įmonės pavadinimą. Kiekviena pavadinimo žyma jūsų elektroninėje parduotuvėje turi būti unikali, ir nurodyti informaciją kuri yra puslapyje. Jokiu būdu nerašykite pavadinimo žymos skirtingos nei informacija, kuri yra puslapyje. Pavyzdžiui, jei rašote pavadinime, kad tai yra „Draskyklės katėms“, tai šiame puslapyje Google algoritmas ir privalo juos rasti.

SeoMarketing.lt

About the author