Kodėl interneto svetainės nepelningos

KODĖL INTERNETO SVETAINĖS NEPELNINGOS?

Kodėl interneto svetainės nepelningos. Viena iš problemų  kad investuota suma į interneto svetainės kūrimą dažniausiai neatsiperka. Tai labai panaši situacija, jei pardavėjas jums parduoda prekę, bet jūs nemokate ja naudotis. Bet ir pardavėjas negali paaiškinti kaip tuo daiktu naudotis. Tai šioje situacijoje kieno problema pardavėjo ar pirkėjo?  – tai analogiškas procesas. Kas sukuria tinklapį negali paaiškinti kaip juo naudotis, kad gauti maksimalią naudą, o svetainės turėtojas taip pat nežino ką su ja daryti. Ir puslapis, į kurį būna investuota ne vienas tūkstantis lieka tik graži įmonės vizitinė kortelė. Tuomet ieškomos SEO paslaugos, tačiau jos problemos taip pat neišsprendžia. Kaip žinome SEO kaina nėra maža, tačiau dažnai svetainės optimizuojamos paieškos sistemoms, o ne vartotojams. Vartotojai užėję į tokią svetainę dažnai lieka nesupratę, ką reiškia pastoviai besikartojantys žodžiai ir jokios naudingos informacijos.

Kodėl interneto svetainės nepelningos

 Svetainių kūrėjai koncentruojasi į dizaino subtilybes, o ne į svetainės panaudojimą verslo plėtrai. Todėl prieš  užsisakant interneto svetainę reikalinga žinoti atsakymus į šiuos klausimus:

  • Kokio tipo svetainė reikalinga?
  • Kokie turi būti privalomi svetainės elementai?
  • Kokia informacija bus talpinama svetainėje? Sukelti savo produkciją ir aprašyti savo įmonę yra pati netinkamiausia informacija.

Naudinga pasidomėti:

Mes ilgai ieškojome atsakymų, kodėl vienų svetainių kūrimas yra sėkmingas jos ir karaliauja GOOGLE pirmuose paieškos puslapiuose, o kitos lieka pasislėpusios interneto džiunglėse ir net SEO optimizacija negali išgelbėti.

Daugelis žmonių mano, kad internete kaip loterijoje – iš anksto negali žinoti kas bus populiaru.  Tačiau dėl to kaltas ne internetas, o tiesiog nežinojimas kaip juo naudotis. Ir internetas tikrai nėra loterija.

                                Taigi kokios priežastys tai lemia, kad svetainės nepadeda verslo plėtrai?

3 klaidos, kurios sumažina svetainės pelną

1- KLAIDA

  • Interneto svetainės dažniausiai kuriamos specialistų, kurie puikiai išmano naujausias IT technologijas, tačiau marketingo specialistas dažnai šiame procese nedalyvauja. Todėl internetinės svetainės siunčiama žinutė nepasiekia kliento. Svetainė būna tarsi dar viena vizitinė kortelė.

​2- KLAIDA

  • Orientacija į estetinę svetainės išvaizdą, o į informaciją visiškai nekreipiama dėmesio. Dažnai WEB  Dizainas būna tiesiog perkimštos spalvų, grafikos. O turinys tokios svetainės būna šabloniškas ir nuobodus. Lakstantys vaizdai, video blaško dėmesį ir klientas negali suprasti kur jis pakliuvo ir kaip jam surasti tai ko reikia. Todėl netekęs kantrybės jis išeina ir pamiršta šį internetinės svetainės adresą amžiams. Juk jis atėjo ieškoti jam reikalingos informacijos, o ne “filmukų” pažiūrėti. Užuot gavęs kažko naudingo klientas „maitinamas“ reklaminiais vaizdeliais, akcijomis ir t.t. Koncentravimasis tik į svetainės stilių ir išvaizdą yra didelis trūkumas. 

​3- KLAIDA

  •  Svetainių kūrėjai orientuojasi ne į tą pardavimo rato pusę. Reklamos agentūros dažnai pataria sukurti pranešimus panašius į televizijos reklamą. Tai pirmą kartą patraukia lankytojo dėmesį, bet neužmezga su juo kontakto. Todėl lankytojas užėjęs pasijunta, kad jam yra grūdamas produktas ar prekė reklamos būdu, ir jaučia nepasitikėjimą. Jei klientas jau užėjo pas jus į puslapį, jūs jau atkreipėte jo dėmesį, jau nereikia to daryti dar kartą. Klientas ieško informacijos, sprendimo jo problemai ar situacijai. Jis didelę reklamos dozę gauna per televiziją, radiją ir per tą patį internetą.

SeoMarketing.lt

About the author