SEO ateitis – semantinė paieška

SEO ateitis – semantinė paieška (1-a dalis)

SEO ateitis – semantinė paieška. Jei nors viena ausimi teko girdėti apie Seo, tai šis straipsnelis kaip tik jums. Jis padės suprasti, kokia turėtų būti jūsų įmonės Seo strategija ir ką daryti, kad išvengtumėte skaudžių klaidų.  Pastaruoju metu itin sparčiai keičiasi Seo taisyklės. Jau praėjo tie laikai, kai veikdavo įvairios juodosios technologijos, arba pastebėjus, kad lankytojų srautas sumažėjo- tereikia nupirkti nuorodų ir jūs vėl Google paieškos rezultatų viršūnėse. Seo (optimizavimas paieškos sistemoms) jau tapo neatsiejamam jūsų verslo dalimi.

SEO ateitis – semantinė paieška

Ar Seo ilgai dar gyvuos?

Jeigu skaitote straipsnius ir naujienas apie SEO, greičiausiai teko pastebėti tokias antraštes: „Google nužudė SEO“, „Seo jau nebėra“ ir t.t. Šios skandalingos antraštės pasako tiesą tik iš dalies. Visų pirma toks Seo, koks buvo seniau ir  kokį daugelis įsivaizduoja,  jau nebėra. Taip pat dar vienas svarbus faktas, kad SEO tapo neatsiejama rinkodaros dalimi. Taigi koks seo yra teisingas ir ką daryti…

Naudinga pasidomėti:

Kas yra semantinė paieška?

Šiame straipsnyje trumpai pakalbėsime apie semantinę paiešką. Kas tai yra semantinė paieška ir kaip ji gali būti naudinga jūsų verslui.

Informacijos internete yra tokia begalybė, kad sunku net įvardinti protu suvokiamą skaičių, kaip dažnai sakoma , „kad nors vežimu vežk“. Tačiau šis atrodo privalumas yra tapęs ir dideliu trūkumu. Kaip atrinkti pačią svarbiausią ir naudingiausią informaciją. Juk internete tiek šlamšto, kad labai sudėtinga rasti kažką naudingo ir aktualaus. Jei jums internete prireikia kokios nors informacijos greičiausiai naudojatės Google paieškos sistema. Ši paieškos sistema bene tobulai sugeba atrinkti svarbiausią informaciją ir pateikti savo lankytojams.

Semantinė sistema pati analizuoja duomenis pagal ryšius. Taigi ji atrenka informaciją pagal prasmę, o ne pagal raktinius žodžius.

Naujoji semantinė paieška turėtų ne tik palengvinti vartotojo patirtį internete, bet ir atrinkti tas svetaines, kurios naudojasi nešvariais metodais. Seo pramonė, taip išsigimė, kad net atsirado atskira verslo sritis, kaip nuorodų pardavimas.  Seo srityje prieš keletą metų buvo dvi pagrindinės sritys, kurios labai svarbios tinklapio optimizavimui paieškos sistemos: tai raktiniai žodžiai ir nuorodos. Raktiniai žodžiai parodo paieškos sistemoms apie ką yra svetainė, kokia informacija vyrauja. Nuorodos paieškos sistemų robotams padeda suprasti kokio svarbumo svetainė. Taigi čia atsirado puiki terpė manipuliacijai.

Nors šiuo metu Paieškos sistemos tinklapį reitinguoja apie 200  skirtingų signalų, tačiau tokie elementai kaip raktiniai žodžiai ir nuorodos yra pakankamai svarbus faktorius.Tik jau net negalvokite, kad jais galima piktnaudžiauti.

Kaip įvertinti savo Seo strategiją?

Google netgi pateikė krūva rekomendacijų kaip reikia optimizuoti savo tinklapius, kokių klaidų reikia vengti. Google rekomendacijas galite rasti čia. Šie patarimai verslo savininkams tikrai padės geriau suprasti ko reikia paieškos sistemoms, kad jos padėtų pagerinti jų verslą.

Per paskutinius septynerius metus Google algoritmas iš esmės pasikeitė. Ir tai buvo gana stiprus smūgis tiems, kurie naudojo nelabai švarius Seo metodus. Todėl jei norite, kad jūsų verslas dominuotų Google paieškoje, turite sukurti į procesą orientuotą verslo strategija.

Jei jūs naudojotės Seo kompanijos patarimais, arba patys savarankiškai bandėte atlikti savo svetainės optimizavimą gali būti, kad atlikote nelabai teisingus veiksmus. Jei norite sužinoti, ar jūsų verslas yra pažeidžiamas ir bet kurią dieną gali smarkiai kristi dėl Google algoritmo atnaujinimų, pabandykite atsakyti į šiuos klausimus:

  • Ar jūsų interneto marketingas ar „brand’as“ yra orientuoti tik į raktinius žodžius?
  • Ar jūs naudojate raktinius žodžius, norėdami pasitikrinti savo reitingus paieškos sistemose?
  • Ar jūs naudojate nuorodų kūrimo strategiją, kaip vieną iš pagrindinių?
  • Ar jūsų SEO planavimo sesijos dažniausiai būna, kad jūs analizuojate kiek ir kokio raktinio žodžio daugiausiai ieško?
  • Ar jūs reguliariai tikrinate konkurentų išorines nuorodas ir ten pat talpinate savo nuorodas?
  • Ar pirma vieta Google paieškos sistemoje yra jūsų siekiamybė ir tik tik dėl to jūs planuojate internetinį marketingą.
  • Ar jums labai svarbu parašyti tinkamą „inkarinį“ tekstą?
  • Ar jūsų Seo veikla įmonėje vykdoma atskirai nuo kitos veiklos kompanijoje, pavyzdžiui nuo  prekinio ženklo, rinkodaros ir t.t
  • Jei į daugelį klausimų atsakėte taip, jums reikėtų šiek stabtelėti ir pagalvoti. Seo strategija neturėtų būti kuriama atskirai, ji natūraliai gali būti prekinio ženklo ar įmonės populiarinimo strategijos dalis.

SEO ateitis – semantinė paieška – Tegyvuoja naujasis Seo!

„Naujasis“ Seo yra daugiau orientuotas į jūsų verslo kokybę: kaip reaguoja lankytojas apsilankęs jūsų tinklapyje, kokia yra jūsų reputacija, autoritetas internete ir be abejo techninius  į Seo aspektus. Netgi galima Seo skirstyti į dvi dalis: techninę ir ne techninę. Techninį seo galima apibūdinti kaip paieškos sistemos robotų indeksavimą. Tuomet yra nustatoma puslapio techninė struktūra, pagrindinės platformos kodavimas. Nustatoma ar tinklapyje yra Javasript ar Ajax programavimo elementų. Šiuose elementuose esančios informacijos paieškos sistema negali perskaityti. Todėl patariama jų nenaudoti, nes jie tik apsunkina tinklapio užsikrovimo greitį.

Viena iš problemų, kad techninius dalykus yra sunku nustatyti, nes jie nematomi plika akimi. Puslapis gali atrodyti gražiai, jame viskas puikiai veikti, tačiau techniniu seo atžvilgiu jis būti visiškai netinkamas. Tai gali pasakyti tik patyręs seo specialistas. 

Prie netechninių Seo dalių  galima priskirti kompanijos, „brand’o“ ar marketingo strategiją –  kaip įmonė komunikuoja su savo klientais socialinėje erdvėje, turinio kūrimo strategija ir t.t.

Tai skamba šiek tiek nemaloniai. Tačiau šiuo metu verslas jau nebegali sau leisti tokios prabangos, kad kurtų atskirą Seo ir internetinio marketingo strategiją. Todėl tik stiprios įmonės, kurios pateisina klientų lūkesčius gali būti paieškos sistemos aukščiausiose pozicijose. Todėl jau nebe užtenka užsisakyti tik tinklapio iškėlimo į pirmą paieškos rezultatų puslapį. Jei norite, kad jūsų verslas internete klestėtų jums reikalinga turėti aiškią strategiją, kaip patenkinti klientų poreikius, kaip suteikti jiems naudingos informacijos.

Toliau apie semantinę paiešką skaitykite čia 

Jei reikalingas profesionali ir nemokama Seo konsultacija – mielai prašome kreiptis. Daugiau informacijos čia.

SeoMarketing.lt

About the author