SEO auditas. Jūs praleidžiate nemažai laiko ir pinigų, kad sukurtumėte lankytojų srautą į jūsų svetainę. Jūs perkate reklamą, bet kas atsitinka su tais lankytojais, kurie užėjo pas jus į puslapį tik vieną kartą. Jie išeina iš tinklapio ir pamiršta jūsų svetainės adresą. Jūs galite pritraukti šimtus ir tūkstančius lankytojų į savo svetainę kiekvieną dieną, bet ar jie tampa lojalūs? Ar puslapio lankytojai tampa jūsų klientais? Seo paslaugos gali pagerinti šią situaciją jūsų naudai.
SEO auditas – Kodėl Jis reikalingas?
Norint, kad Seo optimizacija būtų atlikta tinkamai, svetainei reikalingas Seo auditas. SEO auditas yra vykdomas taip, kad būtų galima nustatyti ar jūsų puslapyje yra maksimalus konversijos rodiklis (šis terminas reiškia, kad lankytojas užėjęs į svetainę atlieka jūsų norimą veiksmą, pavyzdžiui, užsiprenumeruoja naujienlaiškį) iš to klientų srauto kurį dabar gaunate. Mes surandame kliūtis jūsų konversijos procese ir pateikiame rekomendacijas, kad gautumėte daugiau naudos iš esamo klientų srauto.
Atliekant jūsų SEO svetainės auditą mes glaudžiai bendradarbiaujame su jumis, kad sužinotume kuo daugiau apie jūsų kompaniją, jūsų klientus ir padėti rinkoje. SEO audito metu atliekame detalią svetainės analizę, kurios metu paaiškėja neatitikimai paieškos sistemoms. Analizuojama svetainės programinė dalis ir turinio valdymo sistema, pats svetainės turinys- tekstai. Įvertinama svetainės užimama pozicija paieškos sistemose.
Po to sudaromas sąrašas pakeitimų, kurie pagerintų pozicijas paieškos sistemose. Remiantis įvairiais kriterijais SEOMarketing komanda, pateikia puslapio modifikacijų pasiūlymus, kurie gali būti atliekami tuoj pat, kiti per ilgesnį laiko tarpą.
Mūsų galutinis šio proceso tikslas yra sukurti paieškos sistemoms draugišką tinklapį, kas leidžia mūsų klientams lengvai ir efektyviai išnaudoti interneto svetainę.
Apibendrinant galima trumpai išvardinti pagrindinius analizuojamus svetainės elementus:
- Puslapio „Pagerank“.“PageRank“ vadinamas Google svetainių reitingas, kuris apibūdina svetainių kokybę ir svarbą internete.
- Svetainės „architektūros analizė“.
- Išorinių nurodų analizė.
- Unikalūs lankytojai.
- Lankytojų srauto analizė.
- Raktinių žodžių analizė.
- Svetainės domeno analizė.
- Turinio analizė.
- Socialinių tinklų analizė.
Jei manote, kad yra reikalingas SEO auditas Jūsų puslapiui susisiekime – Kontaktai.