10 patalpintų straipsnių nepakaks

10 patalpintų straipsnių nepakaks – tik ne raktinėms frazėms

10 patalpintų straipsnių nepakaks. Galima sutikti, kad rašytojams ir blogeriams Lietuvoje „vežimų“ nepakaktų. Tačiau kiekvienas jų randa savo rašymo bei talpinimo nišą. Vieni yra profesionalūs straipsnių rašytojai, savo įžvalgas publikuoja garsiausiuose Lietuvos dienraščiuose ar publicistiniuose žurnaluose. Tačiau yra ir savamokslių ne ką prasčiau „dėstančių mintis klaviatūroje“. Tik jų tikslas yra kitas, ne sudominti skaitytoją ir pritraukti jį susimokėti 2 eurų abonementinį skaitovo mokestį. Tokių straipsnių tikslas yra SEO. Kas yra SEO galima nesudėtingai „pasigooglinti“ ir smulkiau pasidomėti, arba žemišką aprašymą galite pasiskaityti paspaudę ant šiame sakinyje suaktyvintos nuorodos. Mūsų tikslas šiame tekste, o gal straipsnyje – talpinimo paslaugos niuansai ir gabaritai.

10 patalpintų straipsnių nepakaks

Akivaizdu, kad prieš daugiau nei 30 metų susikūrusią kone kiekvienam žinančiam Google, per tiek metų, „išlukšteno“ daugelis. Pasidomėję kas yra SEO paslaugos sužinosite ir pagrindinius žingsnius siekiant verslo ar asmeninės informacijos iškėlimo į paieškos konkurencinę zoną – TOP 10. Skaityti moka kiekvienas lietuvis, todėl besidomintys galimybėmis iškilti paieškoje atranda daug informacijos apie straipsnių talpinimą ir jų naudą. Deja, ne viskas tuose straipsniuose yra aiškiai išdėstyta, tik sklandžiai apipasakota nauda besidominčio internetiniam verslui. Kiekvienas tokiuose straipsniuose sužino, kad talpinant SEO straipsnius verslo internetinis puslapis pradeda kilti paieškos pozicijose. Tačiau ar bent viename informaciniame straipsnyje teko perskaityti, kad nei 1 net ir 10 straipsnių gali nepakakti tam, kad pakiltumėte bent iki TOP 10 vietos.

Naudinga pasidomėti:

Kodėl nepakanka 10 patalpintų SEO straipsnių

Akivaizdu ir kas domisi aišku, SEO straipsnių talpinimas sukuria atgalines nuorodas, kurios suteikia nuorodą gaunančiam puslapiui „svorio“. Paieškos algoritmas į verslo puslapį atkeliauja sukurtos nuorodos SEO straipsnyje pagalba. Taigi, SEO tekstu rasymas ir talpinimas yra naudojamas kuo daugiau kokybiškų nuorodų sukūrimo procesui. Tačiau niekada nepasiduokite kiekybei, labiau orientuokitės į kokybę. Kaip ji „atrodo“ ir kaip ją vertinti. Grįžkime prie Jūsų verslo „svorio“ paieškos sistemoje kūrimo. „Svoris“ paieškos sistemose priešingai nei vandenyje, ne skandina, bet iškelia į konkurencingiausią erdvę – paieškos TOP 10 pozicijas. Todėl, greičiausiai, supratote, kad talpinamuose SEO straipsniuose aktyvios nuorodos ir yra „svorį“ sukuriantis optimizavimo įrankis. Kad suprastumėte esmę pateiksime praktinį pavyzdį.

Kaip pavyzdį paimkime N dydžio tuščią indą, kuris bus Jūsų verslo internetinis puslapis.

Atgalinės nuorodos lai būna akmenukai/akmenys.

Kadangi tikslas yra iškilti paieškos sistemoje Jums reikia pririnkti iš visur kuo daugiau akmenų ar akmenukų, kad didėtų „svoris“. Jei aplinkui indą dideliame plote nerandate akmenų ieškote kas juos parduoda ir gali pristatyti. Taip Jūsų indas pildosi akmenukais – nuorodomis, kurios ir stiprina internetinį verslą išoriškai. Tačiau naudinga suprasti, kad 1 ar net 10 straipsnių gali nepakakti iškilimui į TOP 10. Jei tai būtų 2000 metai, Jūsų internetinis puslapis, greičiausiai, iškiltų be jokių pastangų ir pats. Nuo 1998 metų Google paieškos sistemos renka ir indeksuoja bet kokią pateikiamą jame informaciją. Tad akivaizdu, kad prieš Jus esantis konkurentas taip pat turi indą akmenukų rinkimui, tik jis jų turi daugiau ir sunkesnių. Todėl konkurentas randasi aukščiau Jūsų ar net visų.

Kur prisirinkti akmenų ir kodėl ne visada jie „sveria“ daug

Net ir pradėję verslą SEO specialistai susiduria su naujiena, kodėl „neveikia“ jų talpinami SEO straipsniai. Suteikiamos SEO paslaugos neduoda tokių rezultatų kokių žadėta verslininkams ar draugams. Tačiau akivaizdu, kad praktikos stoka veda prie neplanuotų sunkumų. Taigi, kaip prisirinkti tų „akmenų“ – kokybiškų atgalinių nuorodų. Žinoma ir suprantama, kad kiekvienas verslininkas nori sutaupyti savo laiką, jie naudojasi SEO straipsnių talpinimo paslaugomis, kurios yra nemokamos. Tačiau naivu tikėtis susirasti tiek informacinių erdvių, kurios straipsnius talpintų nemokamai iki konkurentų prikaupto „indo“. Štai čia į pagalbą ateina SEO specialistai, kurie yra sukūrę informacines bazes ir galima talpinti dar niekur netalpintus SEO straipsnius atgalinių nuorodų gavimui. Tačiau priklausomai nuo verslo srities, kuri bet kokiu atveju jau aprašyta ne 100 kartų turėtų būti aišku, kad 10 patalpintų SEO straipsnių nepakaks iškelti konkrečią raktinę frazę. Net ir nesiūlant Google įrankiui frazės kaip raktinio žodžio ar junginio 10 straipsnių gali nepakakti, jei tokia informacija jau senei aprašoma ir SEO straipsniai buvo talpinti senei. Jums teks investuoti daugiau, kad peržengti konkurencijos ribas paieškoje.

Todėl ne visada naudinga susidaryti asmeninę nuomonę dėl SEO straipsnių talpinimo naudos tik iš straipsnių. Visus trūkstamus atsakymus gali pateikti tik SEO specialistai – Kontaktai, kurie turi didelę darbinę praktiką.

Kaip matote, tik paprastų minčių išdėstymas gavosi SEO tekstu ar net straipsniu, kaip pavadinsite, taip nepagadinsite. Svarbu, kad jį atradote is susipažinote Jūs. Tikimės, kad įnešėme šiek tiek aiškumo dėl straipsnių talpinimo bei naudos.

SeoMarketing.lt

About the author