Semantinė paieška

Semantinė paieška (2-a dalis)

Semantinė paieška. Paieškos sistemos nuolat atnaujinamos ir vertina vis daugiau tinklapio parametrų. Taip daroma, ne tik todėl, kad ieškoma galimybių kaip atrinkti „spamintojus“, bet ir kad interneto lankytojams pateiktų kuo naudingesnį turinį.

Semantinė paieška

Ryšiai mums yra labai svarbūs tiek seniau tiek dabar. Yra tokia sąvoka „ryšių marketingas“. Naujoji semantinė paieška į tai kreipia daug dėmesio. Jos stebi ar žmonėms patinka viena ar kita įmonė, koks jos statusas ir autoritetas žmonių akyse. Kaip į ta įmonę reaguoja žmonės socialiniuose tinkluose. Kad aiškiau suprasti apie ką kalbame pateiksime palyginimui kaip Seo optimizavimo etapai atrodė ankščiau ir kaip jie turėtų atrodyti dabar.

Naudinga pasidomėti:

Seo optimizavimo etapai, kurie buvo praeityje:

  • Jūs nusiperkate nuorodų, kad pakeltumėte savo tinklapio reitingus Google paieškoje.
  • Jūs Seo kompanijai pateikiate sąrašą raktinių žodžių, pagal kuriuos norite, kad jus rastų Google pirmame puslapyje.
  • Jūs pasamdote kažką, kad parašytų tekstus, kuriuose pilna raktinių žodžių ir  patalpinate šį tekstą savo tinklapyje ir taip gaunate geresnes pozicijas Google paieškoje.
  • Jūs socialiniuose tinkluose „spaminate“ nurodas į savo tinklapį su raktiniais žodžiais.
  • Jūs galvojate, kad  gera elektroninė parduotuvė, ta kuri turi elektroninį krepšelį.
  • Gerą klientą jūs suvokiate tą, kuris perka.
  • Tačiau senos žaidimo taisykles pasibaigė. Ir jei dar vis šiandien naudojate šias technikas, greitu laiku neišlaikysite pozicijų paieškos sistemose ir nukrisite žemyn.

Naujosios Seo technikos apima šiuos dalykus:

  • Naudingas ir kokybiškas turinys jūsų svetainės lankytojui.
  • Tinklapiai, kurie parengti išanalizavus vartotojų patirtį internete. Vartotojų patirtis apima tinklapio naudojimo patogumą, turinio aktualumą, navigacijos paprastumą. Trumpiau tariant klientas svetainėje turi labai greitai surasti kai jo jam reikia. Nes vartotojai darosi vis nekantresni. Jie jau negali gaišti laiko ir jūsų tinklapyje kelioliką minučių ieškoti tai ko jiems reikia. Situacija paprasta, arba jūs pateikiate tai ko jiems reikia iš karto, arba jie išeina ir net neprisimena jūsų svetainės. Todėl vien tikslas, kad reikia padidinti tinklapio lankomumą yra visiškai nereikšmingas ir gali neatnešti jokios naudos.
  • Internete patikimai Google atrodo tokios įmonės apie kurias kalba socialiniuose tinkluose, bloguose.
  • Tos įmonės kurios nuolat „atšviežina“ savo turinį, kur pateikia naudingą ir aktuali informaciją. Turinio marketingas pasidarė ypač svarbus.
  • Jūsų prekinis ženklas yra populiarus internete ir plačiai minimas. Apie prekinio ženklo svarbą reikėtų pakalbėti šiek tiek plačiau.

Prekinis ženklas – aukso vertės

Prekinis ženklas turi aukso vertę. Iki šiol mes buvome įpratę, kad vieni ar kiti prekiniai ženklai rinkoje (realiame gyvenime) turėjo didelę vertę. Šiuo metu ir internete prekiniai ženklai bus vertinami labiau. Kuo jūsų prekinis ženklas internete labiau žinomas, tuo daugiau informacijos apie jus galima rasti internete. Semantinė paieška turi mechanizmus, kurie matuoja pasitikėjimą, reputaciją, autoritetą ir populiarumą socialiniuose tinkluose. Prekės ženklai, kuriais žmonės pasitiki, turi didesnę rinkos dalį ir geresnius santykius su klientais. Vienas iš svarbiausių dalykų, ką turi prekiniai ženklai, tai klientų ištikimybė.

Iki šiol daugelio manymu, Seo optimizavimas buvo tiesiog išorinių nuorodų kūrimas. Tuo tarpu naujajai semantinei paieškai  reikalingi visai kitokie pasiruošimo žingsniai:

  • Identifikuokite koks turinys paplitęs jūsų verslo nišoje.  Tai galite pasidaryti pasinaudoję socialiniais tinklais, blogais, Youtube kanalu. Peržiūrėkite konkurentus, kokį turinį jie pateikia.
  • Pabandykite išsiaiškinti kaip galite pasiekti klientus socialiniame tinkle. Kaip „išgirsite“ savo klientus?
  • Pabandykite sau atsakyti į klausimą kas yra „internetinis pasikalbėjimas“, kaip bandysite jį pradėti. Atminkite, kad labai svarbu, jog bendrautumėte su savo klientais. Jūs turite jausti atgalinį ryšį.
  • Svarstykite kaip jūs galite pasiekti patį sunkiausiai uždirbamą dalyką –  tai klientų ištikimybė.
  • Kaip peržengsite barjerą ne galvodami ko jūs norite, bet tai klientas nori.
  • Kaip internete populiarinsite savo prekinį ženklą? Prekinio ženklo strategija turėtų būti jūsų Nr.1 strategija. Kokios marketingo priemonės bus reikalingos, kad išpopuliarintumėte savo prekinį ženklą.

SeoMarketing.lt

About the author